Vi skal til enhver tid oppfylle myndighets- og bedriftspålagte krav og kontinuerlig forbedre virkningen av kvalitets- og miljøstyringssystemet
Være en betydelig aktør innen avfallsrelatert transport i Midt-Norge og foretrukne samarbeidspartner innen avfallsbehandling
Ha kundetilfredshet i fokus ved gjennomføring av kundeoppdrag
Vi skal til enhver tid ha rutiner og ressurser som sikrer at vi reduserer risikoen for uakseptable utslipp til luft, jord og vann.
Kontinuerlig arbeide med å forbedre arbeidsmetoder og bruk av produksjonsutstyr for å forhindre forurensning.
Redusere mengden av miljøskadelige komponenter i vår virksomhet.
Redusere risiko og tilrettelegge arbeidsoppgaver for våre ansatte og interessenter, slik at vi forebygger ulykker, helseskader og brann.
Prioriterer å fokusere på materialgjenvinning av mottatt avfall
Vi skal være blant de ledende i bransjen når det gjelder å sikre at vår produksjon ikke forurenser internt eller eksternt og for øvrig ha minst mulig negativ påvirkning på miljøet.
Virksomheten skal gjennom å følge lover og forskrifter arbeide for at ingen alvorlige ulykker skal skje i vår virksomhet.
Våre ansatte skal ha et godt fysisk, psykososialt og organisatorisk arbeidsmiljø, som er bedre eller minst like bra som hos øvrige aktører i vår bransje.
Samlet totalt sykefravær ikke over 5% pr. år (HMS)
Vi skal material gjenvinne 6% av innkommet blandet avfall innen 2020 (HMS og 14001)
Ingen arbeidsrelaterte personskader. (HMS)
Minimum 20 avvik per mnd. Fra operative, for å fange opp trender og arbeidet med korrigerende tiltak (Landax) (HMS)
Overvåke og måle tomgangskjøring, utrullingsgrad og dieselforbruk på våre lastebiler (HMS og 14001)
Dieselforbruk skal ikke over 4,4 liter pr mil
Tomgangskjøring ikke over 10%
Utrulling over 15%
Vi skal ha en kundetilfredshet på over 9 på våre største kunder. (Kvalitet)
Landax: øke bruken av systemet hos alle ansatte, og sørge for at systemet er så brukervennlig og tilgjengelig at ansatte får en merverdi og en respons av å bruke det.
Sikre at virksomheten ikke har uakseptable utslipp til det ytre miljø. (HMS og 14001)
Alle rapporterte uønskede hendelser og avvik skal være påbegynt behandlet av ansvarlig leder innen 5 dager. (Kvalitet og HMS)
Virksomheten skal måle antall leveringer som blir mottakskontrollert i Scanportal.
Det skal arbeides med å stadig utnytte tilgjengelig produksjonstid på kjøretøyene, slik som f.eks. to-skift, og ordreplanlegging.
Utarbeidet budsjett skal brukes som et styringsverktøy, og det skal arbeides aktivt for å oppnå budsjett for de ulike avdelingene.
Redusere responstid på sentralbord.
Westgaard er Fair Transport sertifisert, noe som betyr at vi er med i et forpliktende kvalitetsprogram med målsetning om å styrke trafikksikkerheten, senke utslipp av miljø- og klimagasser og sikre gode sosiale forhold for ansatte. Fair Transport er et kvalitetsprogram utarbeidet av Norges Lastebileier-Forbund (NLF) for å fremheve transportbedrifter som leverer trafikksikker, bærekraftig og ansvarlig transport.
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre brukeropplevelsen. Ved å fortsette å bruke nettsiden samtykker du i bruken av informasjonskapsler.